۲/۲۲/۱۳۸۹

209

وقتی مردم روی سنگ قبرم بنویسید: ترجیح میداد یک راست پوپولیست باشد تا یک مشارکتیِ بیهوده..!

۷ نظر:

کارتاژ گفت...

هُ...

ابوذر گفت...

شوفر عزیز شرمنده، ولی دیسلایک!

شوفر گفت...

قربان هر2دوست عزیز شوم،اما از حضرات انتظار ندارم به ظواهر پستها دقت کنندو به کنهِ اونها توجه نداشته باشند، خود بهتر از من میدانید که ما در 8ساله ی اصلاحات و پس از روییدن این نهال نوپا 2گونه مشارکتی(یا در کل اصلاحطلب) داشتیم:
1.پشت سپری
2.سپری
-پشت سپریها را همان حضراتی بودند که وقتی ابراهیم اصغرزاده( پس از مشکلی که برای دانشجویان پس از سخنرانی اش در پارک پیش آمده بود)با دفترشان تماس گرفته شد و در پاسخ شنیده شد که"هرکس بردتشان برایشان سخنرانی کرده خودش هم آزادشان کند".

-سپرها همانهایی هستند که به موجب آنها اصلاحات نوپا مشروعیت میدانی و مدنی در جامعه پیدا کرد و در نهایت دوم خرداد افریده شد.و این قشر به مراتب مورد کم لطفی و بی اعتنایی "پشت سپری"ها قرار گرفتند و همین امر افول و دلزدگیه مزمنی در گروههای ایجاد شده اصلاحات را موجب شد و انرا در چرخ سراشیبی انداخت(بهنود،شمس الواعظین،زیدابادی از این دسته اند)
حال نوع بینش با خود شماست...

PAYAMiN گفت...

چه اتفاق جالبی که شماره پست هم 209 هستش!

شوفر گفت...

چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد پیام عزیز...

ابوذر گفت...

ابتدا خدمت دوست بزرگوارم عرض کنم که بنده خودم رو از اتهام سطحی خوندن مطلب شما مبری می‌دونم. حسب این ادعا هم باید چند تا نکته رو خدمتتون ذکر کنم.
اول اینکه دلیل بنده برای ذکر مخالفت با مطلب شما همین بود که مشارکت رو جزء پشت سپری‌ها حساب کردین. اگه آقای زیدآبادی روی حرف‌هاشون همیشه وایسادن و عقب نرفتن، روش و منش دیگه‌ای هم از امثال آقای حجاریان و تاج‌زاده دیده نشده. البته نظر شما این بود که چند جور مشارکتی داریم و به گونه‌ای تمام اصلاح‌طلبان رو مشارکتی فرض کردین که حالا می‌تونن نوع‌های مختلفی داشته باشن. بنده اساساً‌ با این تحلیل که همه‌ی اصلاح‌طلب‌ها مشارکتی بودن مخالفم،‌که نمود روشنش رو بعد از انتخابات نهم و جدا شدن آقای کروبی از بقیه‌ی جریان اطلاحات می‌دونم.
اسم مشارکت گره خورده با تحصن در مجلس در اعتراض به انتخابات نمایشی، اسمش گره خورده با پیگیری وضعیت زندانیان سیاسی. اگه به قضایای بعد از انتخابات هم توجه بکنید می‌بینید چقدر حاکمیت از همین گروه متهم از نظر شما ترس داشت که هیچ کدومشون رو نگذاشت از اون موقع تا حالا یه شب راحت بگذرونن. بی خطر برای حاکمیت شخصی مثل آقای اصغرزاده هست تا بیارنش تو بیست و سی و شروع کنه به این و اون پریدن. کاری که ما نباید الان انجام بدیم. به همین دلیل بنده دیسلایک رو عرض کردم شوفر عزیز.
موفق باشید

پانی گفت...

چه حوصله ای دارید جمیعاً!